1411 værelse, 14 kvm, 7500 mdr forudbetalt leje
€7.500,00
Beskrivelse
1411 værelse, 14 kvm, 7500 mdr forudbetalt leje, 7500 i depositum, lejeperiode ubegrænset, A/C forbrug pr mdr 0, overtagelse Snarest - senest d. 1/9 , Applebys Plads 4, elevator, husdyr tilladt, altan, vaskemaskine, tørretumbler, opvaskemaskine, køleskab, kælderrum
Værelse med egen altan 7.500kr
500 meter fra Københavns centrum. 5 værelses lejlighed på 140kv2 med med 2 andre beboere.
Elevator i ejendommen, gulvvarme i hele lejligheden, dør tlf (med kamera), nyopført ejendom (stod klar d. 12/1 2018)
Huslejen er inkl. alt plus: stor altan ud fra stuen, vaskesøjle, fri vask -og tørring af tøj, 2 toiletter (det ene med bad), highspeed internet.
Giang:
Giang er 37 år. Han arbejder en del og er uddannet ingeniør men arbejder (mere end fuldtid) med et produkt, som han og hans kollager har produceret.
Giang går meget op i sit arbejde, træning, hygge med vennerne, mad og fornøjelser.
Rikke:
Jeg er en 33 årlig kvinde. Jeg rejser en del og arbejder meget (arbejder i København og Tyrkiet) Jeg arbejder indenfor den kosmetiske branche, hvor jeg er ansvarlig for vores kirurgisk turisme, firmaets PR samt ansvarlig for vores ansatte.
Derudover er jeg ofte i Aalborg hos min familie.
Jeg har en kandidat i pædagogisk sociologi.
Vi er (hvis vi selv skal sige det) meget nemme at bo sammen med, da vi ikke har de vilde husregler og er ret omgængelig. Vi tror på, at man kommer længst ved at bruge sin egen sunde fornuft.
Vi ønsker begge, at folk føler sig hjemme i lejligheden og ikke går på listetå - når det så er sagt, ønsker vi, at dem Rikke lejer værelser ud til har i baghovedet, at det er hendes lejlighed og respekterer/passer godt på lejligheden som var det deres egen (det er her den sunde fornuft kommer ind) :)
Man SKAL kunne med hunde og elske at have dem omkring sig, da Rikke har en lille chihuahua.
Vi foretrækker ikke-studerende, dvs. folk med et fuldtidsarbejde. Og hvis man er studerende, skal man have et job ved siden af. Helst folk i slut 20’eren eller i 30’eren.
Personen skal være positiv og livsglad og nyde at have roomies :)
Skriv et par linier om dig selv og send det vores vej, såfremt du er interesset i værelset.
(Sidste billede er af os, så du lige kan se, hvordan vi ser ud) :)