danskhandelsportal.dk
🏷 Plaats Advertentie
  • Hjem
  • Køb
  • Sælg
Velkommen, Gæst
  • Tilmelding
  • Log ind
  • Ønskeliste
Tilmelding Log ind
  • Alle kategorier
  • Camping
  • Biltilbehør
  • Boliger
  • Have og byg
  • Til boligen
  • Til børn
  • Tøj og mode
  • Sport og fritid
  • Både
  • Cykler
  • Hobby
  • Computer og spillekonsoller
  • Mobil og telefoni
  • Dyr
  • Billede og lyd
  • Musikinstrumenter
  • Motorcykler og tilbehør
  • Scootere og knallerter
  • Diverse
  • Erhverv
  • Job
  • Ferie
  • Billetter
  • Bøger og blade
Alle kategorier
danskhandelsportal.dk
Tilmelding / Log ind
  • Plaats advertentie
  • Velkommen, Gæst
  • Hjem
  • Køb
  • Sælg
  • Ønskeliste
  1. Hjem
  2. Dyr
  3. Heste
  4. Heste
ID: 14070
Notering ID: #76827 er blevet tilføjet til din ønskeliste.

Lånehest søges ?? Hey mit navn er Sibel, jeg e...

€10,00

Ingen tilbud er offentliggjort.
Ønskeliste
Rapport
  • Sælger

Sælgerinformation

Sibel A.
-
Kontakt sælger
Sælgers andre varer
  • Beskrivelse
Beskrivelse

Lånehest søges ??

Hey mit navn er Sibel, jeg er 18 år og kommer fra Køge (Sjælland). Jeg har redet i omkring 10 år, dog med nogle pauser. Jeg søger nu min nye bedste ven, som jeg forhåbenligt skal have i mange år, så ser helst det er på ubestemt tid.

Jeg har tidligere haft forskellige parter, og min familie og jeg har haft en masse heste hjemme, så jeg kender ansvaret.

Jeg søger en lånehest, da pengene ikke er til at købe min egen lige nu. Men jeg ser gerne lånehesten er med forkøbsret.
Hesten vil få det som et blomme i et æg, jeg vil hvertfald gøre mit for at den skal have det godt.

Jeg søger:

~ Min. 160-170 høj.
~ Omkring 9-14 år, skal være ridehest og vel tilredet.
~ Skal kunne det basale dressur og spring.
~ Alleound hest.
~ Trafiksikker.
~ Skal kunne stå i boks, uden at spildte den ad.
~ Helst uden sko.
~ Hoppe el. Vallak.
~ Vel opdragen, (ikke bide, stejle eller andre voldsomme ting).
~ Ikke en spøgelseshest.
~ Søger ikke traver, galop eller fjordheste.

Opstaldningen er ikke fundet endnu, da jeg gerne lige vil være sikker på om hesten faktisk findes ??. Men vil så vidst det er muligt finde et sted med lang foldtid, store bokse og en masse nye legekammerater.

Med hensyn til udgifterne, så står jeg for opstaldning, foder, smed og mindre dyrelæge besøg.

Der vil blive fundet en part, ikke pga det økonomiske men fordi jeg er elev i en Lidl forretning med 37 timer +/-.

Videoer at min ridning kan sendes eller ses på min heste Instagram (s.e.j.a_equestrian).


  • Contact Us
  • FAQ
  • Terms & Conditions
  • Privacy Policy